Städning

Eftersom att Kalle jobbar natt så är jag själv hemma i ett par dagar framöver.
Eller han är hemma på dagarna, men då kommer han bara sova haha.
Men men, han kommer hem 8 imorgonbitti.

Jag har passat på att städa.
Jag kräver att det ska vara fläckfritt och rent i badrum och kök haha!
Så jag gjorde mitt bästa. Men det blev mörkt för fort, och Kalle har ingen lampa i köket så.
MEN,det gör ju ingenting för då har jag någonting att göra imorgon höhö.

Min paranoia har satt igång nu också.
Jag hör underliga ljud från varje vrå i lägenheten.
Och då och då ropar jag desperat efter tjockis tiger så hon får komma inspringandes och lugna ner mig haha.

Hon hjälper mig med att upptäcka äckliga avskyvärda kryp också.
Igår fick hon tag i något flygfä, typ harkrank/nattfjäril/stekel haha, inte vet jag. något man inte vill ha i sitt rum under natten iallafall.
Och idag så hittade hon en janne långben spindel som jag dödade med en stor frigolitplatta.
Kände mig taskig i någon sekund men såg då ett par ryckande, sprattlande ben och då ställdes tankarna direkt in på "döda,döda,döda" igen
Och så hittade hon en harkrank.
Då använde jag lilla (men tjocka) Tigern själv som mordvapen och höll upp henne mot väggen där krypet var så hon sträckte fram tassen och jag tryckte på hahaha. Jag är ond.

Nu sitter hon här nedanför och spanar, tror nog hon är trött på att jag sitter här.


Btw, jag smälter bort för att jag har stängt fönstret så at inga nasty kryp ska dras in hit av ljuset -_- .. hällre svettig och äcklig än ha rummet fyllt av kryp dag och natt.

Nu pratar Tiger med mig, HAHA. hejdå.

Kommentarer
Postat av: nilla

"Då använde jag lilla (men tjocka) Tigern själv som mordvapen och höll upp henne mot väggen där krypet var så hon sträckte fram tassen"



HAHA, så brukar jag göra med nora när jag inte når. :D vad mkt jag kommenterar ^^

2009-08-08 @ 16:51:28
URL: http://pernillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0