Gäsp

Dom senaste typ - 5 dagarna kanske, har jag vaknat tidigt bara för att jag är kissnödig -_- så nu är jag uppe ,tidigt, ännu en dag, woho.

Akp har rymt till Indien -_- det gillar jag icke. Jag har redan listat ut hur hon kommer se ut när hon kommer hem igen :)



Själv tycker jag hon ser mycket fager ut.


För er som inte vet, så har jag världens mest underbara pojkvän
& igår så kom han hit på kvällen och hade med sig marabou mintkrokant :M love it.
Så kollade vi på en helskum film som hette "Sunshine", fast den var faktiskt riktigt bra :L
Sen dissade jag honom för mina kuddar och min soff-filt, tog upp hela soffan och somnade haha :L
Men det var en myspys kväll

Idag blir det andra bullar - jag ska på något sätt ta mig ut till Tillberga, det kan bli intressant.
Kära vänner - får ni konstiga nervösa samtal senare runt 2 idag, förstå då att jag är vilse och att ni ska leta reda på mig omedelbums.
Anledningen till att jag riskerar livet för att åka ut till Tillberga är för att en viss Evelina.P inte ville ut till björnön idag som planerat pga att hon har nypiercad tunga. Mycket kul faktiskt för hon kan inte prata och bara äta flytande saker så jag funderar på att komma dit med mc donalds som jag kan sitta och fresta med :) I am EVIL.

Nej, nu ska jag gå och fixa frukost till mig och min sovande man ((:


Kommentarer
Postat av: Hanna

sunshine är bra som fan!! fast lite vidrig i alla blodscener :)

2009-02-24 @ 12:43:18
Postat av: akp

HAHAHA snygg jag är!

måste säga att jag faktiskt ser ut så just nu också..... bortsett från halsbanden.

2009-03-04 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0