I'm back - på riktigt

Okej, alla som vet vem blondinbella är förstår ironin i mitt förra inlägg.
Fast en del saker vara sanna. Jag har faktiskt legat instängd i en svettig klamydiamaskin i en halvtimme vilket orsakade en härligt kliande kräftröd färg över min bröstkorg. mums fillibaba! Och det jag trodde skulle bli ett skönt bad när jag kom hem blev istället som ett dyk ner i helvetets brinnande lågor -_- dumma bränna.

Snabbt byte av ämne - till min dröm.
Jag drömde om världens längsta man, men nu snackar jag inte om 2 meter lång, han var ett höghus!
Och av någon anledning så var hans fru inne i honom tillsammans med massa som skulle rädda henne och få ut henne. Så fick man se att inuti honom så såg det ut som gångar, typ korridorer med dörrar till olika "utgångar" haha!
Och när dom försökte få ut frun så hittade dom en dörr till en "utgång" så fick man se utifrån hur hon sakta trycktes ut genom naveln på honom tills det sa "plopp" HAHAHA. Jag är inte normal.

Funderar på att vara vaken hela natten, så förbred er på flera otroligt intressanta inlägg.
Tillsdess - bjuder jag på en mycket bra låt.

Kommentarer
Postat av: akp

du är så störd jullan. :D

but thats what i like about you!!! hihi

2009-02-23 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0