I'm back

Hejsan sötnosar!!
Har ni saknat mig? Åhh vad jag har saknat er. Jag har saknat att få sitta här och knappra på tangenterna och dela mitt otroligt intressanta liv som dum blondin med er! Jag sitter just nu med en handuks-turban på huvet och funderar på om detta inte kan bli nästa mode? på stranden you know? + att jag är härligt kräftröd över bröstkorgen efter en svettig solning i en klamydia maskin på happy oxen. Personen jag var där med vill inte nämnas vid namn MEN ni kan hitta henne på  http://dreamingareality.blogg.se/.
Nej nu ska jag arbeta lite på min klädkollektion (det här med handuks-turbaner kan bli en riktig hit) men slänger in en bild på hur jag såg ut idag för er skull. puss godnatt!



Kommentarer
Postat av: personen som ej vill nämnas vid namn!

HAHAHA snygging :D

2009-02-23 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0