Stighelmer

Nu är det så, att jag fixar en liten tävling här som heter

VEM TILLHÖR STIG HELMERN

*applåder*

Det är en mycket simpel tävling, jag lägger upp bilder på stig helmers här nedan och ni ska gissa vem av mina kära vänner Anniz och Pernilla(och möjligtvis jag) som har lyckats med denna fagra konst på sitt huvud.  Vem vet, ni kanske kan vinna en gurka eller ännu bättre - en .. tomat!

Let the game begin!

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


Så how bad do you want that gurka? gissa gissa gissa muaha.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: akp

1. akp

2. akp

3. kan det vara akp?

4. pörnie!

5. jull

6. jull igen

7. pörnilliz

8. okänd friskistant



JAG VINNER!!!!!!!

2009-02-23 @ 16:05:55
Postat av: hanna

1. anniz

2. anniz

3. julia

4. pernilla

5. julia

6. julia

7. pernilla

8. akp?

2009-02-23 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0