birthday

Även fast vi inte ska fira mig fören på lördag, så har det blivit lite firandes idag ^^
och så är jag inskriven på arbetsförmedlingen nu, fyfan vad trist det var där. Satt där i 1 ½ timme ungefär haha.

Iallafall, sen gick jag och pappa ner på stan och mötte mamma för en fika på global :)) mumma. Så fick jag ett välbehövt häfte med bussbiljetter haha xD jag fick bara småsaker idag så. Och en stooor påse med biggaroer(stavning?) :M

Sen åkte jag hem och då kom anniz med sina presenter, och fan vad glad jag blev haha :D
Hon hade lagt ner grymt mycket jobb på det under en jävla lång tid :D Det är svårt att förklara, men ska fota sen.
Jag fick iallafall ice shot glasses, beer bong, drinking glasses och fart bombs HAHA :D
Och en historia som hörde till mina presenter så man öppnade dom steg för steg.
Så fick jag ett mycket uppskattat häfte med bilder på oss genom åren och fin text ((:
Tack världens bästa akp <33

Sen så fick jag skjuts hem till min man och av honom fick jag 500 kr till löshår som jag tjatat om så mycket :D
Tack världens bästa pojkvän <33
Och så fick jag ett kort och pengar av resten av hans familj :D jag är grymt nöjd med allt jag har fått :))

Imorgon blir det avslutning och firandes av robin&anniz student :) i regnet .. -_- hahaha.
Ska upp halv sju för att gå till pörni så hon kan fixa mitt hår haha :D

Nu ska jag mysa med min man, så det så :)

Kommentarer
Postat av: JohannaN

firande får man aldrig för mycket av ;)

2009-06-14 @ 15:08:16
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0