plugg plugg plugg

Lärare har en tendens att slänga på så många uppgifter dom kan precis i slutet av en termin, och då menare jag sista 2 veckorna.
Kul? Nej.

Har massa att göra nu, ovärda saker, tråkiga saker.
Som har med antika grekland att göra, och arbetsmiljörapport och källkritik och sånt härligt.

Har iallafall gjort klart en hel uppgift i svenskan, och 95 % av arbetsmiljörapporten är klar, ska svara snabbt på någon fråga och skriva in skiten i word bara.

Imorgon har vi iallafall ingen lång dag, har blivit korta dagar nu när vi inte har matte längre (love it)
så slutar 12.20? tror jag? haha
Tror jag ska direkt hem till min man för att steka på hans altan :))

Har igentligen akupunktur klockan 14.30, men tror icke jag orkar.
Då måste jag vandra omkring på stan i en evighet, me no likey.

Kom faktiskt på att hela resten av veckan så ska det vara kallt och regnskurar, så det där med att steka på min mans altan kan jag ju skippa.

Men nu skriker tv;n efter mig så ska kolla schemat inför imorgon, sen tv.nu, sen - sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0