sjukling? maybe

Kanske har gått och blvit sjuk. Min man har smittat mig isåfall, han ligger nerbäddad och har haft feber och är helt öm osv.

Vet att det har varit dåligt med uppdatering men har haft fullt upp haha. Anniz och robin har tagit studenten, jag har firat min 18 års dag 2 ggr, har haft min första utgång och sen har jag varit helt slut, kan bero på att jag kanske är slut och igår var jag bakis så, haha.

Har iallafall hunnit med att ha en jätte trevlig tjejkväll hemma hos Jenny med henne och Mikaela (stavning?), har firat robin och aniz student, ätit god mat och fått massa underbara 18 års presenter, druckit tonvis med cider på pitchers, varit på Å osv osv.

Ska försöka uppdatera varje dag nu, annars glömmer jag bara bort vad jag har gjort haha!

Ikväll blir det mys här hemma hos familjen Larsson.
Morötter,dipp och film. Har nyss ätit munkar och så ska jag ta hand om min sjuka man :))

Kommentarer
Postat av: annizpanniz

skriv om när jag pratade med dig i telefon i sömnen inatt :) hahaha :D

2009-06-17 @ 06:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0