Sol och bad

Dagen spenderades på något badställe en bit utanför Västerås tillsammans med familjen Larsson.
Det var otrolig härligt och varmt och skönt och underbart och jag kan fortsätta komma på fler ord men det orkar jag inte.

Började med att steka i mina nya bikini, slängde i mig en god macka och lite saft sen var det dags för bad.
Det var 23 grader varmt i vattnet, ni anar inte hur skönt det var. Jag ville inte gå upp haha!

Vi var där i lite mer än 4 timmar iallafall, vi åkte runt 12 och kom hem runt 5, eller något sånt.
I bilen på vägen hem låg alla och halvsov, inklusive mig men jag satt samtidigt och sjöng för mig själv haha, jag är en mystisk person.

Väl framme på skälby så fortsatte halvsovningen upp på Robins rum tills det var dags för att äta.
Maten var grillad och jag var glad.

Sen fick jag skjuts hem till mamma,
Vi kollade på film och åt Jordgubbar med grädde
Jag brukar inte vara ett så stort fan av jordgubbar men det var faktiskt gott, så (Y)

Nu ska jag fortsätta försöka trakassera anniz och pörni på msn tills dom svarar, bye.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte ett fan av jordgubbar? Är du GALEN kvinna? :O

2009-06-29 @ 11:30:30
URL: http://jennymolund.blogspot.com
Postat av: akp

maten var grillad och jag var glad.



hahahah :D

2009-06-29 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0