Utklädnadsshow

Skolans treor hade utklädnadsshow idag, mycket roligt hahaha.
vill ha film på varje uppträdande men det är ju omöjligt så, det kommer väl aldrig lyckas.

Lägger in bilder imorgon från showen btw.

Efter att ha kikat klart på rudbeck så gick jag och träffade världens bästa, och något påverkade akp hahaha :D
Hon och hennes classmates sprang omkring utklädda till bananer och skrek :D
& Sofias freestyle verkade uppskattas av alla hahaha
T.o.m. jag taggade till när jag var med dom fast jag inte ens ska ta studenten HAHA, det smittar.

Sen åkte jag hem, åt äcklig mat, fick äcklig huvudvärk, sov, vaknade, fick äcklig huvudvärk hahaha.
MEN, nu är det bra. Fast jag är inte trött och jag har ingenting att göra haha.

Aja, poopie. heirraAA.


SVENNEBANANER!! fast inte alla men :D

Kommentarer
Postat av: akp

THE SHIT IS BANANAS! B A N A N A S!!!!

hahaha :D puss!

2009-06-05 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0