Biltur + plugg

Tänkte skriva om igår :L

Min kära vän Akp har ju fått körkort(WOHO) så hon plockade upp mig senare på eftermiddagen :D
Jag stressade omkring och letade efter massa saker så mamma höll utkik efter henne i fönstret (+ att mamma ville se hur hon körde haha) så efter en stund sa hon att det kom någon i en silvrig bil som körde väldigt försiktigt så då fattade jag att det var min kära akp :))) sen helt plötsligt säger mamma att hon kör upp i en snöhög/ishög och därefter åker iväg HAHA

Så anniz var på rymmen och orsaken till det (som vi kom fram till senare) var att en tjurgubbe vi har till granne hade kommit i bil och skrämt livet ur stackars anniz :D

Iallafall, sen åkte vi till coop x-tra eller vad det heter och köpte muffins,vindruvor och cola :M
Och så åkte vi vidare till björnön :))
stället vi stod på med bilen såg ut som ett sånt ställe ungdomar i amerikanska filmer åker till för att ha sex HAHA
det var typ en bergs sluttning framför oss och så kunde man se vatten och deet var mörkt. + att anniz förföriskt låste dörrarna

Iallafall, vi satt och åt muffins,drack cola,lyssnade på musik och snackade i en evighet - vilket var mycket skönt
I love talking to akp.
Sen åkte vi förbi mamma så lilla ytliga jag kunde hämta mitt smink och sen skjutsade hon hem mig till min man :))


Avslutar dagen med två vackra bilder som kommer bli älskade av alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0