^^

Mitt liv är lite 50/50 nu
Hälften känns hopplöst hälften känns underbart

Bra saker
  • Känns som jag har fallit för min man again, känner mig nykär :) Och vem tycker inte om den känslan?
  • Har upptäckt att jag inte får ångest lika lätt, även om den pushar på så är det lättare nu att tänka på annat
  • Sommaren närmar sig, och jag känner mig taggad för vad sommaren kommer ha att erbjuda OCH det som kommer hända efter sommaren. Tror det kan bli en stor förändring
Lite mindre bra saker
  • Skolan känns hopplös, jag kan - det vet jag, men jag är inte tillräckligt motiverad. Tanken på att vara fast på bild och formgivnings programmet i 3 år (!!) skrämmer livet ur mig.
  • Det känns inte som jag passar in i det liv mina närmsta vänner har nu för tiden
  • Jag har inte råd att gå och köpa en cola -___-
Anyways, det var det. Förlåt att jag inte har skrivit på ettag, jag har varit helt off och har absolut inte haft lust eller ork att skriva. Men det var bara nu under en kort tid, så I'm back now :L

Cyklade från älskling tidigare idag, skulle först hem till pappa för att hämta saker och sen hem till mamma. Men när jag kommer in från en cykeltur i snöstormen (som INTE ska vara nu ?!?!? vart tog våren vägen?!) iskall,och blöt så ringer mamma och säger att hon har blivit sjuk så jag fick användning av en 50 lapp pappa hade lämnat så min middag bestod av:
Soppa
Coca cola Zero
Ett vaniljhjärta
Naturgodis


Man kan få mycket för en 50 lapp haha xD
Nu ska jag börja kolla på någon ny serie på amerikanska mtv
Har redan sett hela "That's amore" "A double shot at love" OCH "Paris new BFF" hahaha, I'm such a nerd.

Kommentarer
Postat av: snorkråkan

tack för en underbar halvhelg x), allt annat kommer ordna sig ska du se =), om det inte gör det så flyttar vi till grekland eller nåt och lever livet <3

2009-03-23 @ 00:28:07
URL: http://betweentheminds.blogg.se/
Postat av: akp

haha ett vaniljhjärta :D tötis!

jag skulle vilja prata med dig, bara dy och jak. känns som det var år sen vi gjorde det irl.



och du passar alltid in i mitt liv, även om vi gör en del olika saker. allt blir bättre med tiden ska du se, det går alltid upp och ner!



älskar dig min kära jullangullan!

2009-03-23 @ 00:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0