Humor



hahahaha, ni måste kolla. En del klipp kanske inte är så roliga men dom flesta är det hihi
Kolla in den sexiga duvan vid 07:08

Gick nyss upp ur sängen, jag börjar inte fören halv 1 men tjockis som jag är så gick jag upp halv 8 bara för att om jag gick upp innan pappsen drog så skulle han göra frukost till mig hahaha, sen när jag gick och la mig efter det igen så kunde jag inte somna om -_-

Tror faktiskt jag ska stanna hemma helt idag, har bara en lektion - samhäll, och handl.tid men den är bara blöbläubli.
+ (ett stort +) Jag har glömt massa grejjer hemma hos mamma och det inkluderar nycklar + smink, så jag riskerar altså två saker nu när jag inte har dom två grejjerna. Jag riskerar:
  1. Jag kommer antagligen tas för ett tjockt spöke när jag går ut utan smink och Ghostbusters kommer komma och försöka döda mig med brandsläckare och mystiska rökmaskiner.
  2. Jag kan också komma hem efter mordförsöket jag fick stå ut med som spöke och upptäcka att vi har blivit bestulna på alla våra ägodelar eftersom att jag inte kunde låsa och det enda som finns kvar är cornelias spel som är kvar här, altså det enda som inte var vårat.
Är det verkligen värt att riskera? Njae, jag vet inte det du.

Jag har lust att måla och knapra huvudvärkstabletter men pappa blir nog inte så glad om jag sitter och målar med akvarell vid våran kära dator.

Borde plugga med svenskan som jag skrev att jag skulle göra igår
Mycket snack - mindre jobb he-he-he
Men jag har mina anledningar, eller .. en anledning
Jag avskyr att skriva dikter -_^
och det här är på konstiga tråkiga sätt som jag inte förstår mig på. Och det hjälper ju inte precis höhö.

Livet är en tårta
Men också som en vårta
Du vet aldrig vilken
av dom två du får
När du fyller
18 år


HAHA nu blev jag stolt, den borde någon skriva till mig på min 18 års dag.

avslutar med en brå låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0