komiskt

Jag vaknade imorse och var helt skakig,spydde fast det inte fanns något att spy upp :))), hade huvudvärk och pendlade mellan att svettas och frysa
Jag fick det igår på kvällen men hann somna innan det satte igång ordentligt


så tog jag reda på vad det är för "sjukdom" jag har
Jag började undra för jag fick det helt plötsligt igår, och igår hade jag köpt en ny karta p piller och jag låg efter med 5 piller, så jag slängde bara i mig dom och mamma blev orolig när hon hörde det så hon ringde kvinnokliniken

Då sa dom att jag hade fått en rejäl överdos av östrogen,
vilket gör att det känns som jag är gravid, extremt mycket HAHA
eftersom p piller ska ha den effekten, det är som att vara gravid, det är på så vis du inte kan bli med barn
jag är inte helt insatt men min mamma har ingenting imot att informera mig har jag märkt hahaha

så nu ska jag slänga kartan jag är inne på och börja om nästa vecka, awsome.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahahahahahhahahhahhahahahahahahahhhahaHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 19:40:25
Postat av: pörnill

MEN HAHA JULIA! Vem som helst vet väl att man inte kan ta 5 stycken på samma dag? :D

2009-03-20 @ 02:32:10
Postat av: akp

uppdateja meja jullizgulliz. snart ska vi på mini-roadtrip! :D

2009-03-20 @ 08:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0