Nattplaner

Eftersom jag lever ungefär som en uggla eller fladdermus eller flodhäst - vilket djur det nu än är som är vaken på natten och sover på dagen - så har jag och min hjärna tillsammans bildat nattplaner.

  • Ska klippa och leka med mina gamla tidningar i hopp om att hitta något passande och fint att ha i mina små ramar på väggen vid sängen.
  • Ska (om det går) kika på "That's amore" avsnittet som jag missade på mtv:s hemsida
  • Om jag orkar, kolla på south park säsong 13
  • Om jag inte hinner somna så ska jag också göra en "saga" i powerpoint (endast erica kommer förstå denna punkt)
  • Ut på farligt uppdrag i hopp om att hitta ny bra musik.
jag antar att ni just nu biter er i örat av förtjusning. Om inte, så rekomenderar jag dig att bita dig i örat av förtjusning.

Om du nu försökte bita dig i örat av förtjusning så antar jag att du just nu sitter och drar på smilbanden för att du upptäckte att det var fysiskt omöjligt, grattis!

Nu kommer min otroligt rörande, pluttinuttiga, sötnosiga och underbara ursäkt till varför jag har varit lika aktiv med mitt bloggande som en död arabisk get
Ursäkt:
Jag orkade inte.


Nu vidare till nästa sak -
Fredag:

Åkte hem till Erica efter skolan ((:
Vi var otroligt trötta så i våra ögon var allting roligt hahaha! vi kunde inte sluta skratta åt dåliga skämt och tråkiga youtube klipp.
Sen kollade vi på några avsnitt av two and a half men's nya säsong och då fick man se jake full HAHA det var något nytt.
sammanfattnig:
  • Musik
  • film
  • youtube
  • tacos
  • wienerbröd
  • saft
  • skratt
  • dans
  • COLLINS! <3
En-räka :D <3

oohhhh! Vi gjorde våran livs största upptäckt, en kille på youtube som bara är allmänt störd vilket är väldigt roande för oss andra allmänt störda människor. Ni måste kolla på hela! det blir roligare och roligare
1:11 är bäst


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Din ursäkt godtas… nästan :’((((((((



HAHHAHAHAHA!!! vem är han xD helt störd !!

2009-03-15 @ 14:15:34
URL: http://blogg.vlt.se/ungfoto/
Postat av: hanna

omfg vilket retard :D

2009-03-15 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0