Nördkväll

Ursäkta för dålig uppdatering haha
Jag är så otroligt trött på dagarna att
det är svårt att bara hålla sig vaken.

Men det ska det bli ändring på , jupp jupp

Skolan:
Som alltid hade alla sett fram imot idrotten för det brukar alltid var kuwl :L
Men denna gång blev det snarare mardrömsliknande
Vi skulle dela in oss i grupper och komma på någon slags rytmisk uppvisning till musiken som spelades, sen skulle vi visa upp det i slutet hahaha, plåga.
Så det blev jag,erica,cornelia,pietro,rickard och Mr.Z
Först stod vi bara och glodde för att vi inte hade världens lust att hitta på någon koreografi, men tillslut satte jag och erica igång och kom med ideér, och tillslut hade vi börjat bygga upp ett aerboics(stavning?)pass hahaha

Vi avslutade med att Pietro drog mig under hans ben så satt jag hukad och då hoppade han över mig och gick ner i någon slags B-spagat HAHA

Under uppvisningen tappade vi bort oss så då ställde sig zakke och gjorde något solo och skakade rumpa HAHA
Även om vårat pass bara blev ca 50 sekunder istället för två minuter(HAHA) - så ägde vi

Vi tjejer var stolta bara över att ha lyckats få Zakke och Pietro att dansa hahaha

Nu:

Sitter och väntar på att Erica och Cornelia ska komma hit ((:
Vi ska ha nördkväll all night long, tjockisgrejjer och familjespel :D haha!
+ en kamera att underhålla sig med, naaaaajs.

Jag tror min pappa är orolig för vad mina kära vänner ska tycka om det här stället för han ställde sig precis och började städa toaletten efter att ha fått en panikångest attack över att vi inte har någon frukost eller något tee hemma,
vad händer med Benny?

Nu ska jag diska, man måste ju hjälpa stackars pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0