Våffeldagen

Efter skolan sprang jag runt på stan med erica och cornelia en snabbis :)
Hittade jeansjackan jag vill ha och en bikini :)) Så låt pengarna rulla in! tack!
Måste köpa massa saker och ändå spara pengar haha, lycka till jullan

Iallafall, erica flörtade lite med någon tele gubbe :)) HAHA , eller hur en-räka?
Sen köpte vi våffel pulver/smet - någonting, och åkte hem till hennes pappa,
sen fick vi skjuss hem till hennes mamma och gjorde våfflor till hela familjen :D
Jag blev mätt,hade ont i magen och mådde illa vilket tyder på en bra middag

Smidiga som vi är går vi inte i god tid till bussen så jag missar den -_- så vi var tvungna att sitta ute i kylan och vänta på nästa
Och stackars Collins (ericas lilla 25 cm höga pudel) höll på att frysa ihjäl haha ((:

Den enda som kommer finna något intressant i detta inlägg är Erica bara för att det handlar om henne hahahah


Kommentarer
Postat av: erica

haha, jag flörtadde inte med honom, han ville ju ha mitt nummer ;D det var väldigt gott med alla våfflor, och stackars lilla Collins som frös ute i kylan :)

2009-03-27 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0