WOHO skola

-_- ...
Börjar 9:50, ska ha form
wiiiie, för det finns ju inget bättre än en lärare som pratar långsammare än vad en sköldpadda går och som har genomgångar angående samma saker om och om igen - UNDER SAMMA LEKTION.

Och inte nog med det, efter form så har vi den efterlängtade matte lektionen :DDDD
Jag ligger efter ca 50 sidor trots att jag har lovat mig själv att jag ska hinna ifatt, men icke sa nicke - lättare sagt än gjort.
Matte är skapt för smarta människor - vilket jag tydligen inte är

Men men, efter matten slutar vi och då får vi se vad som händer. Kanske tar ett flyg till Afghanistan och matar en get, vem vet? det var faktiskt inte meningen att det skulle bli ett skämt. Jag skulle kunna ändra get till ko men jag orkar inte, så det så.

MEN JA HÄRLIGT! skojar du med mig?! precis nu, när jag ska åka närsomhelst, så kollar jag ut och det regnar !!!! DET HAR INTE REGNAT PÅ EVIGHETER. men det är ju härligt, hade kunnat skippa den senaste duschen
tänker bara klaga liiiite till: inte fan duggar det heller, nej det öser ner -_-
+ =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0