Älskling och te

Min man är här så direkt efter jag har skrivit klart det här, så ska jag bädda ner mig bredvid honom och mysa framför tv:n med min kopp vanilj te :)

Tänkte bara berätta hur överlycklig jag är för idag, mina kära vänner, fick jag, Julia, reda på att jag har godkänt i matte A kursen :D
Ni kan inte ana hur glad (och chockad) jag blev, haha!
Min matte lärare blev minst lika glad haha, lilla Torbjörn.
Som jag har kämpat med den där kursen, är så glad att jag slipper oroa mig över den nu resten av tiden haha.

Nu vill jag bara att det ska bli helg.
Kanske blir en par kväll igen, I don't know? Med min man, jenny & micke.
det har pratats lite smått om det, men det är ingenting bestämt.

Nej, nu ska jag och mitt te göra älskling sällskap
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Nej, det är inte sant! Fan fan fan! Haha, jag såg ju så sliten och trashig ut att jag helst hade önskat att få dö bort den dagen! Men du skulle kommit fram och sagt hej! ;) Kramar!!!

2009-05-27 @ 01:54:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Jenny

Parkväll, inget jag har hört talas om. Men jag är lätt på! Har förövrigt städat ur garderoben nu och det blev en hel papperskasse med kläder ;)

2009-05-27 @ 03:02:59
URL: http://jennymolund.blogspot.com
Postat av: akp

GRATTIS TILL MATTEN!

du är bäst! kjamiz!

2009-05-28 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0