Gårdagen

Spenderade kvällen med mat, till en början haha!
Jag åt världens godaste sallad, och sen bunkrade jag upp framför datorn med äppel bitar och en cider ^^
Det var väl mys men jag var något uttråkad haha.
Men då räddade Jenny min kväll :D Hon kom hit med tonvis av kläder som jag fick (Tack Jenny, du är underbar, haha!) och så blev det tjejsnack eftersom våra män var ute och festade på Elba :))

Sen tröttnade vi på att sitta inne så vi bestämde oss för att åka ut med bilen.
Så precis när vi hade satt oss så kom det en mycket full kille och knackade på rutan, han var helt lost och skulle till drottning gatan.
Det slutade med att vi skjutsade denna fulla, vinglande människa till Drottninggatan.
Han flög omkring i baksätet vilket såg lite smått kul ut hahaha.
Jag tror faktiskt han går på min skola, äh vet inte.

Idag ska jag iallafall till marknaden med Anniz,Hanna och .. olle och pernilla? jag vet inte om dom två sistnämnda ska med.
Och senare ikväll ska jag umgås med Jenny,älskling&Micke :) Möter upp dom på marknaden sen vet jag inte vart vi ska ta vägen haha!
Jag är pank så det finns väl inte speciellt mycket att göra där men,  drar dit iallafall.

Just nu sitter jag inkletad i brun utan sol som jag hoppas torkar innan jag ska dra ut :L

Är det varmt ute? jag har ingen aning. måste kollas upp, så man vet vad man kan ha på sig.
peeeeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0