Garderobs affirmationer

Borde igentligen vara helt slut eftersom att jag inte har sovit på över ett dygn, men icke.
Har suttit och skrivit klart en sak inför engelskan imorgon. Helt omöjligt att hitta information om det jag behövde, men det löser sig, hoppas jag.

Men, innan jag sover så ska jag klippa och klistra haha.
Ska fixa upp mina affirmationer som jag planerat att göra ett väldigt bra tag nu.
Dom ska göra mitt liv till allt jag vill, det är bra.

Iallafall, fick akupunktur idag, som vanligt så var jag skräckslagen inför nålarna i händerna för dom gör ont (!!!!) vad ni än säger.
Men som att det inte räckte, så skulle hon sätta en fel i pannan på mig, in i en ådra eller något, f.a.n vad ont det gjorde
Så nu har jag en liten bula där haha

Nej nu ska jag dra mig mot sängen, men slänger in en mycket bra låt först.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0