Massage? nehedu.

Jadu .. Jag åkte till fysio center imorse för att få massage så att mina sömnproblem och min huvudvärk skulle försvinna, men neeeej, efter att ha sett mig i BH och pillat på min rygg litegrann så kom hon fram till att det blir nog bättre med akupunktur (!!!)

AKUPUNKTUR. jag är rädd för nålat haha !
Så i minst 6 veckor och högst 10, så ska jag komma tillbaka dit för att bli torterad med nålar som ska stickas in i min kropp och vridas på. WOHO, I can't wait!

Varje måndag innan skolan (dom förstör min sovmorgon) Och varje torsdag under min lucnhrast, så jag måste få sluta tidigare från lektionen så att jag får äta lunch själv i matsalen utan min friends haha :L

Nej julia, sluta vara så pessimistisk! Om det hjälper mot sömnproblem osv, så är det väl bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0