School

Hade bara en lektion idag :)) skönt. Onödigt, men skönt haha
Det var bild, och vi hade i uppgift att komma fram till 3 saker vi tycker om, rita upp dom i förstorat format, och måla med akrylfärg
Är mycket nöjd med hur det ser ut än så länge, så när den är klar slänger jag in en bild.
När jag har tillgång till kamera så ska jag fota det jag har gjort i bilden så ska jag ladda upp bilder på det här :L
Blev lite catfight i skolan också hahaha :D pietro och maira had it goin on, första gången jag såg pietro förbannad faktiskt haha :D mycket kuwl. Inte första gången jag såg vår allas kära maira vara förbannad därimot xD haha

Jag är beroende av att ha en kamera, det är mycket rolgare att blogga om man har bilder att lägga in.
Hoppas på min Nikon D40 till min födelsedag, det är inte långt kvar nu :D

Anyway, är hemma hos älskling nu :) Hade inte träffat han på ettag så mycket härligt att träffas :)
Tror inte vi ska göra något speciellt ikväll, båda är mycket trötta och sega haha :D så det blir väl myskväll.

Imorgon blir det filmkväll hemma hos Erica i irsta med Mr.z  och co. nice nice

Nu ska jag dreggla över "when love takes over" och spela ^^ hihi

Kommentarer
Postat av: enräka

haha stackars Pietro :)

imorgon blir det skoj, har städat hela undervåningen för din skull :D haha :*

2009-05-08 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0