Today

Idag ska jag nog pallra my ass till Tillberga
nu tänker ni säkert nemen, vad ska en sån citybrutta gör på en plats där dom sover med grisar och rider på kor?
jo det är så - mina vänner, att julia kan minsann också sova med grisar och rida på kor.

Nej men, Eve och john är ju bosatta där ute så vill man träffa dom så får man allt ta sig dit haha :L

Fasiken,attans och jädrar. eve ringde och det visar sig att dom inte kunde hämta upp mig för dom inte ska till stan
Så då måste jag ta den läskiga bussen 28 ut dit, jag vet aldrig vart jag ska gå av och jag kommer antagligen aldrig lära mig

Nu ska jag tigga pengar av mina kära mor som kommer bli mycket arg, men vad gör man inte för att få träffa mu mu och nöff nöff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0