mornin'

Det känns som mitt huvud bara är en stor degklump som någon bestämt sig för att sätta fast på min hals -_-
Jag är heeeelt slut, och mitt huvud mår inte heeeelt okej.

Men men, vad ska man göra ^^ det är bara att piggna till inför skolan, jag ska ICKE ha någon onödig frånvaro.
Måste få i mig någon frukost också annars kommer jag må illa som fan på t-banan. Då kommer någon stackars krake mittt emot mig få äran att se gårdagens kvällsmat :)

Dagen skratt kommer antagligen bli på idrotten då vår lärare har bestämt sig för att dra dit en annan klass (el) för att vi har tomt på pojkar, så ska vi dansa bugg (ha..ha..ha), aja, får väl se hur lyckat det blir haha.

Nej nu ska jag fixa moi men först - MACKOR!


Kommentarer
Postat av: hanna

fyfaan det ska vi också göra. eftersom vi bara är tjejer i min klass så måste vi dansa bugg med några killar från abb? jag tänker inte ens vara med ^^ jag hatar att dansa! haha

2009-11-11 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0