tillbaka.

Så nu är jag tillbaka. Har inte riktigt haft tid att blogga, och inte alltid har det varit så att jag har haft tillgång till dator under en längre tid, så jag tyckte det var bäst att vänta tills jag kunde sätta igång helhjärtat igen.

Jag kan börja med att säga:
Jag åt nyss världens godaste Ben & Jerrys glass

med det sagt så kan jag fortsätta med att berätta om min helg.

I fredags blev det utgång med Tilda :D Vi var uppskrivna på listan till The bridge men vi hade planerat att vi skulle förfesta någon annanstans innan, men det slutade bara upp med att vi åkte fram och tillbaka och fram och tillbka med tunnelbana i ca en timme innan vi insåg att det inte var värt, så vi drog till The bridge på en gång.
Till en början var vi rejält besvikna på stället och stannade på övervåningen för att vi trode det var lika kasst på undervåningen, och lika tomt på folk, men sen tillslut drog vi oss neråt och då visade sig att det var där det var röj haha så där hängde vi resten av kvällen och hade askul. Självklart så finns det en del härliga pöjkar som ska vara sliskiga och vidriga men vi träffade på ett gäng som aktiskt accepterade att jag var förlovad och var trevliga så det var skönt haha.
Sen när vi skulle dra hem var mina fötter inte längre vid liv, vilket var skrattretande för alla andra då jag knappt kunde gå längre (själva klacken på både vänster och höger sko var helt sne)
Måste faktiskt säga att tunnelbane resan hem var roligast av allt under hela kvällen, jag skrattade konstans under hela vägen typ.



Och igår (lördag) så blev det tjejkväll hemma hos Allis med henne, Moa och Nadja :)
Vi började med att laga och äta god mat, sen efter det bakade vi kladdkaka som vi mumsade i oss när vi kikade på "Waterboy", jag älskar den filmen. Sen så drog Nadja & Moa hem runt 22-23, för Nadja skulle upp klockan 5 och jobba (stackars människa, samtidigt som jag är avundsjuk på att hon har jobb o.O) och då gluffsade jag och Allis i oss varsin Hello kitty glass innan vi la oss och kikade på "Rec", fyfan vad vidrig. Och båda var lika lättskrämda haha!
Det lugnade inte precis att det handlade om ett virus som var som en influensa, nu har jag blivit helparanoid så jag måste fan gå och vaccinera mig mot svajnflu. -_-



Idag har jag degat framför tv:n och ätit ovanligt mycket hahaha. Det är så en söndag ska vara!
Nu har jag missat mitt favorit program, that sucks. Ska se om det är något annat som jag kan somna in till ^^
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0