hmm

Västerås den här helgen beskrivs bäst med; en besviken och arg julia haha.
Fast robin gjorde lördagen och söndagen bra och mysiga iallafall.

Fredag, var väl kul till och från men massa saker som förstörde något irriterat mycket haha.
Lördag, myskväll med robin hemma hos honom, var välbehövt :)
söndag, hemma kväll hos mamma med tjockisgrejjer och tv, me likey.

Idag åkte jag hem till sthlm, fick reda på att jag bara fick vg på djurkunskapsprovet så nu är jag något arg haha.
och eftersom det stod fel tid på mitt schema idag, så hann jag inte till djurkunskapslektionen vilket innebär : ingen hjälp med instuderingsfrågorna inför provet på fredag. kul kul kul.

Jag är på så äckligt humör idag så jag vill bara gräva ner mig och ligga där skrikandes i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0