*-^

Visade sig att mitt G inte var helt fel iallafall haha, man kunde ha som högst G+ eftersom att det inte var ett stort prov och jag hade 13/15 rätt, så det är lurre.

Börjar 10:30 idag.
I två dagar har jag nu velat fram och tillbaka angående om jag vågar slösa pengar på att köpa en kaffe på fiket här.
Haha, hade jag haft liiite mer pengar hade jag inte tvekat, men just nu är t.o.m. 22 kr mycket pengar 8)
Äh, om jag hinner så ska jag fan köpa det idag.

SÅ KUUUL för er att läsa det.

Robin aka älskling aka babe kommer i helgen :D happy julia.

Nu tänkte jag slänga in vad jag tycker är världens finaste låt.
Det är ganska långt intro men det är också extremt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0