<3



Du har lärt mig att man ska ta vara på den tid man har med sina nära och kära.
Jag vet fortfarande inte hur jag ska hantera allt, och det har inte smält in helt.
Det känns som att när jag pratar om Dig så gör jag det för min egen skull, som att människor ska tycka synd om mig. Det är inte det jag vill.

Dom senaste dagarna har jag tänkt på dig mer än vanligt,
alla minnen med dig och alla minnen vi skulle kunnat ha haft.
Att jag borde tagit vara på tiden jag hade med dig, för det finns verkligen ingen som är som du var, och det kommer det aldrig att finnas. Du var helt egen och speciell, du fick en alltid att skratta och må bra.

Hoppas du mår bättre nu än vad du gjorde..
Jag älskar & saknar dig Mark <3



Kommer aldrig glömma när vi satt och åt nudlar på ditt golv och tände ljus haha, eller när vi skulle träna dig för idol och jag satt och lekte jury och skämtade om "the mark of buddha" medans du stod och sjöng,
att nästan varje gång vi var ute så lyckades vi ramla ihop tillsammans i en enda stor klumpig hög
eller när vi skulle till chrille mitt i natten och startade världens snöbollskrig
och alla gånger som du kom utanför min port mitt natten bara för att dela på en cigg haha


Jag vet inte varför jag skriver allt det här,
varför jag gör det på bloggen.
Det är därför jag känner mig så egoistisk, som att jag vill att människor ska veta.
Jag vet fan inte hur jag ska känna, och jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: akp igen

jättefint skrivet min kära jullan! förstår att det inte är lätt :(

love you <3

2009-09-17 @ 21:46:57
Postat av: Frida $

Jag tror det är bra att du delar med dig om hur du mår och hur du tänker. Det är inte egoistiskt att skriva om hur man mår utan ett sätt att hantera sorgen. Jag vet att vi inte känner varandra så bra, Men om du någonsin skulle vilja prata så finns jag!

2009-09-18 @ 04:47:56
URL: http://vorath.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0