Västerås <3

fan vad skön helg jag har haft!
me so happiiii.

Fredag:
Åkte hem till mamma och stressade som fan, slängde i mig lite käk, duschade - på med kläder&smink, sen var det bara att springa till bussen.

92an mot bjurhovda - hem till Tommy där det var förfest
Det var guitar hero, ölspel och lite step mania som gällde haha!
Tydligen drack jag för lite eftersom hela killgänget verkade gadda ihop sig mot moi i ölspelet.

Sen så skjutsade kullis ner alla till stan och i bilen sjöngs det högt och fint.
Därefter bar det av till konrad, vi stannade där ett bra tag och sen drog vi vidare till pitchers.
Vi tappade några pers på vägen dit haha!

Senare kom Anniz, Pernilla, Robin och någon Oa (stavning?)
I've missed my girls! <3
Och Andreas dök också upp!
Rimec råkade nocka mig under en armbrytningsmatch med någon annan av grabbarna haha!
mitt stackars käkben -_-

Sen runt halv 3 hade vi hamnat på vega grillen, jag satt och halvsov och dom andra åt kebab.
okej, jag åt också kebab. robins kebab, muaha!

Sen fick vi skjuts hem och jag däckade på en gång haha

Lördag:

Träffade Erica, Maira och Jocke på stan :)
Vi tog en fika på global och efter det gick dom och käkade på spicy :))
Efter det vandrade vi omkring lite på stan innan alla skulle dra, inkl. moi för jag skulle gå och träffa mamsen.
Så fyndade jag lite sen bjöd hon på kaffe och choklad :M

I did a little shopping to:
2 kavajer
skor
lång tröja
vitt basic linne, stort

skriver om idag senare, nu ska jag och Robin få skjuts ner på stan :) more shopping to do! haha :D
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0