"det är därför jag inte äter hummer. De lever när man dödar dom"

HAHAHA
Jersey Shore <3

Sitter med en kopp te och ska nörda mig här vid datorn. Har inget vettigare att hitta på.
Skulle gjort min etologiska studie idag, men pappsen kom hem ungefär samtidigt som mig och då funkare inteh serru. Det måste vara knäpptyst i en timme, och med våran öppna lägenhet är det omöjligt om pappa också är hemma haha. Men men, har en vecka på mig, det skall väl kunna fixar i think.

I lördags belv det filmkväll blandat med alkohol hemma hos mig med babe, Anniz & Macke.
Vi samlade massa vuxenpoäng då vi åt ostbricka, oliver på cocktail pinnar, vindruvor och päronskivor hahaha! Robin vann väl för han drack vin.
Men vi smög in två påsar chips och tre dipper också haha!

Vi såg, the breakup? hette den ens så? något sånt iallafall. Den var funny hoho.

oj, nu satte min spotify på någon random låt HAHA någon golar ÖÖND MÖÖÖJ HÖÖÖRT (and my heart).

Anywaaay you guys. Nu skall det nördas, så det så. kanske borde stänga av musiken innan jag börjar skutta omkring och dansa vals.

HAHA vafan nu kom det in tysta trummor som låter typ "ta ta ta TAM ta ta ta TAM"

altså, ja.. det kom inte in trummor i rummet utan i låten.

Aja, innan jag glatt börjar beskriva hela låten så säger jag HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0