5 - 6 augusti

Kryssning med Emsi!
Hennes mamma bjöd med mig på kryssning och var verkligen super generös! Till den gräns då man inte vet om man ska säga ja men inte kan tacka nej haha!
Vi åt buffé tills vi sprack sen åt vi lite till.. sen åt vi efterätt :M haha det tog aldrig slut!

Senare på kvällen efter att jag och Emma utforskat båten och taxfree;n så förade vi på rummet innan vi begav oss upp mot dansgolvet!
Jag tror båda hade en stämpel i pannan där det stog "30+ män, tack!" hahaha!
Sen missade vi den enda låt vi önskat bara för att vi rymde iväg från slisk till toaletten haha.

Jag hade verkligen hur kul som helst!
Så tack för att jag fick följa med :))
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0