30 december

JAG ÄR TRÖTT.
TRÖTT TRÖTT TRÖTT.

varför ska jag anse det vara en bra idé, att gå upp klockan kvart i 7 under mitt lov, bara för att få skjuts hem från min kära pojkvän när han ska till jobbet?
Nu sitter jag som en zombie och funderar på om jag ska äta havregrynsgröt till frukost, eller om jag är så lat att jag tar en bit pepparkaksdeg och bygger upp dubbelhakan.

Och jag har fortfarande inget att ha på mig på nyår.
Fast iofs ingenting speciellt att göra heller haha.
Funderar på att kanske vara hemma och fira med pojkvän + hans familj,
jag ska liksom åka till Göteborg med tåg i 5 timmar kl 12 dagen efter, så orkar nog inte ta världens partykväll

Meeen ska pallra mig ner på stan sen och kika om jag hittar något kul.
Jag tror jag har mycket pengar, men det har jag inte. Det är en börda, jag slösar mer än vad jag egentligen har.
Ska försöka hålla mig till affärerna jag har presentkort på!
Duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0