LOV

Idag hade jag bara anatomi prov sen betygsnack i etologi och nu - LOOOV.
gosh vad skönt, att slippa tänka på prov, inlämningsuppgifter,läxor haha och framförallt - slippa att pendla nu när SJ tågen knappt funkar.

Iallafall, fick mitt första IG på ett prov idag (altså, första IG på den här skolan, ingen är perfekt haha)
Men det var väntat, pga av tågförseningar hade jag missat två viktiga lektioner i ämnet så jag kunde inte allt jag behövde kunna inför provet.
Men det fattades bara en poäng så jag ska komplettera direkt efter lovet haha, läraren ställer en fråga - jag svarar rätt - klart!

okej, tror inte alla är intresserade av att läsa om min skoldag haha.

Kan berätta för er Gandhi fans att han vaknade upp och började "sjunga" och stirra omkring sig tills han hittade mig och pappsen och kunde lugna ner sig och somna om igen hahaha. bad dreams huh?





Jag hade planerat att inleda lovet med att för en gångs skull kunna orka och vara uppe sent men jag somnar nästan redan haha. Så går det när man går upp 10 I 5 :|||||||




Passar på att säga att jag inte skulle ha något emot att få sommar redan nu tack!


nu ska jag dricka thé! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0