27 juli

Vandrade omkring på stan idag, shoppade upp ännu mer av min lön. Lite ångest får jag när jag ser hur lite jag har kvar haha!
Träffade mamma en stund och hämtade ut paket från H&M (Y)
liiite tidigt att köpa ny tubhalsduk? för det har jag gjort haha!
- whatever, I do what I want/ Cartman

Sen slösade jag ännu mer pengar med att äta på stan vilket jag inser nu i efterhand var totalt onödigt, but still.
Jag köpte även vad jag trode var nya hörlurar till min mobil, det visade sig vara ett headset med en hörlur. Och jag får inte byta. Imorgon blir det krig, Julia vs Chlas Ohlsson.

Träffade upp min kära man och Kullis, satt och var avis när dom kikade upp resor för dom ska dra utomlands i höst :C
Får se hur det blir med min och pappas resa till grekland, humsi.
Men ska nog till Wien med Robin iallafall :D hans faster bjuder med oss ((: hoppas det blir av!







vi träffade även filuren här ovan ((:

Kommentarer
Postat av: Emma

WOW vilken snygging på första bilden!

2010-07-29 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0