11 juni

19 år + skolavslutning

Skolavslutning;
Liveband, chips i hundskålar och hembakade bullar (Freja hade varit duktig)
Ja må han leva och små pikar om hur gammal jag är, samt den blomstertid nu kommer, kändes som Melanie var den mest kunniga under den låtens gång.

Fira;
Hemma - familjen, mat + efterätt & presenter.
Smakade dessertvin, jag ska inte smaka igen.

Kvällen;

Pitchers med nära & kära, sång + alkohol, eller snarare omvänt alkohol + sång
Mer presenter, Anniz gav mig en liten goodie bag som gjorde att även min pojkvän kramade och tackade, så går det när man inhandlar presenter på Victorias Secret haha!




















Kommentarer
Postat av: Frej

Hihihi, jag är snel hest :D

2010-06-16 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0