Shopping

Hade bara en lektion idag - Etologi.
Ja.. den var.. hmm, vad man kan kalla speciell haha!
orden " =svart" och "--> Större!" fick mig och Melanie att bli så frustrerande att vi skrattade tills tårarna rann haha!
och ordet "ROOOMPAAH!" fick Freja att brista ut i det värsta skrattanfallet jag har varit med om hahaha!

Iallafall, sen tog jag tåget hem och mötte upp mamsen. Då bjöd hon på fika och en shoppingrunda så jag äger nu:
Slitna ljusa jeansshorts,korta "cykelbyxor" med spets, zebrarandigt linne och en kort, tunn baggy tröja med ränder.
Och i vecka 14 kommer min lilla sommarväska och min skinnjacka :D

För er tjockisar som undrar så åt jag en salami och brie ciabatta till lunch när vi fikade (Y)

Nyss åt jag och pappa waffles men vi är trötta på grädde + sylt så vi åt med honung och vanilj+hjortron youghurt, det var fan så mycket godare haha :D

Nej, nu ska vi glo på "Män som hatar kvinnor" :L har inte sett den tidigare, så det är väl på tiden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0