valborg

Skulle vara förfest hemma hos mig från början men det resulterade i fest, vilket gjorde att jag agerade mamma och kaaaanske framstod som en bitch inför några som inte kände mig när jag "slängde" ut dom, so I'm sorry for that haha.

Melanie, min kära klasskompis. Utan att du visste om det så gjorde du vår valborg hahaha, jag säger bara:
Awkward turtle

Irina gav mig otroligt många slängkyssar under kvällens gång, macke försvann och hittades på balkongen, jag gav inte ut några av de "finare" glasen men bell sa "litap å mig, det går inte sönder" - det var det enda glaset som gick sönder den kvällen, Tilda kramade mig ofantligt många ggr och påminde mig om att hon älskade mig och hatade sthlm haha!
Och det är värt att poängtera att jag aldrig någonsin har träffat på en så kramglad skara haha!

Anyways, dom som inte kände mig innan valborg hade nog fått ett bättre första intryck av mig om dom träffade mig på en fest som icke var hemma hos mig haha, men jag lärde känna nya roliga människor iallafall, so Iäm happy :))

Mer bilder kommer nog när Irina skickat över, BYE.














Kommentarer
Postat av: Melanie

assåw vaH? nu blir jag inte lite nywfiken! haha :D

2010-05-02 @ 23:12:55
URL: http://melajnis.blogg.se/
Postat av: LETS GO NAKED!

grattiis du blir den ändå bloggen jag ska läsa nu dag in o dag ut tills jag slutar o va emo o hittar nå vettigare o göra! :D

2010-05-02 @ 23:16:19
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: irina

MMMMMMMMM fin bild hahahahahahhaah xd<3

2010-05-06 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0