2 januari - 7 januari

Har varit i Göteborg och Oskarshamn,
hälsat på farmor + david & bella.
:)

Är dundersjuk.
Eller, inte så dundersjuk längre, nu är jag bara.. sjuk haha.

pappa bjöd mig på bio, nya narnia,
den var grym (Y)
Och jag åt massor med naturgodis :M :M

Pappa springer omkring och är arg på tele2 just nu för att vår telefon inte fungerar, och Gandhi springer efter som en svans och förstår inte att han inte blir speciellt omtyckt haha!
Och pappa försöker fösa iväg honom och vara arg mot honom men han förstår inte att det bara gör min stackars katt förvirrad och ännu mer sugen på att förfölja.
Aww, min kitty är en stalker <3

Slänger upp lite bilder iallafall,
så att min blogg blir super kul :|
eller?
haha hejdå!















Kommentarer
Postat av: pörni

Gillar närbilden med ditt öga :D <3

2011-02-06 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0