7 mars

Idag fick jag äntligen ta mig tillbaka till skolan och mina underbara classmates :D
Satan vad jag har saknat dom!

Det dåliga är att jag inte kan komma tillbaka igen förän kryckorna är borta -__-
Handlederna började göra för ont och kan fortfarande inte röra dom ordentligt.
Allt för att jag sprang/hoppade ut i köket och ramlade och slog i handledarna (Y) av alla ställen haha.
Så eftersom att jag inte låtit dom vila så får jag ångra mig nu, blir ingen mer skola den här veckan tror jag -__-

Iallafall, åt pannkakor tills jag sprack idag :M nam nam nam!
Efter det började jag leka massa med smink i brist på något att göra, resultatet blev svart läppstift hahaha



Nu ska jag kika på big brother tillsammans med min coca cola <3


Kommentarer
Postat av: Melanie

WOAH snygga läppar b_ruden!



Synd med handlederna :/

2011-03-08 @ 16:36:19
URL: http://rebelmel.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0